چوب خدا صدا نداره

 



 بازیکن تیم فوتبال ملوان انزلی در مورد عکس منتشر شده از مهدی رحمتی که باعث محکومیت او به پرداخت 6 میلیون تومان شده است، اظهار داشت: چرا دروغ بگویم؟ من نشنیدم که طرفداران به رحمتی فحاشی کنند اما در طول بازی می‌شنیدم که به او می‌گفتند «رحمتی لایی‌خور» البته درباره عکس‌هایی که از رحمتی منتشر شده باید حرف بزنم.

وی ادامه داد: عکسی که در فضای مجازی منتشر شده برای آخر بازی است و او داشت من را صدا می‌زد که به سمتش بروم و حتی دیدید که دستکش در دست‌های او نیست. او به من می‌گفت بیا اینجا و می‌خواست حرفی به من بگوید اما درباره صحنه‌های دیگر نمی‌دانم که رحمتی تماشاگران ما را تحریک کرده یا نه.

فشنگچی افزود: البته من گله‌ای هم از بازیکنان استقلال دارم چرا که بعد از بازی خیلی زود به رختکن رفتم و حتی وقتی داور می‌خواست به رسم بازی جوانمردانه بازیکنان دو تیم با یکدیگر دست بدهند فقط رحمتی بود که با بازیکنان ما دست داد و به بچه‌ها برد را تبریک گفت. فکر می‌کنم اگر او مشکلی با هواداران ما داشت زودتر از همه به رختکن می‌رفت اما امیدوارم در دقایق دیگری از بازی اتفاقی در این باره نیفتاده باشد.

آهای اونایی که به مهدی تحمت زدین:

چوب خدا صدا نداره یه روزی بدجور میخورین!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

mohade3
ساعت11:39---15 اسفند 1392
ابجی حسودوبخیل زیاده ولی مهم اینه که طلاکه پاکه چه منتش به خاکه؟

بذاحسودایی که چشم دیدن رحمتی عزیزمونوندارن هرغلطی میخان بکنن هواداراش مثه کوه پشتشن!
پاسخ:صد درصد!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یکیش خودمممممممممممممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 اسفند 1392 | 19:32 | نویسنده : هانیه |